ریموو تاتو لب

ریموو تاتو لب

معرفی روش ‌های ریموو تاتو لب

لب یکی از مهم‌ترین اعضای صورت است که بر زیبایی چهره تأثیر بسیاری می‌گذارد. برای زیباسازی بیشتر لب از روش‌های گوناگونی همچون تاتو لب استفاده می‌شود. تاتو لب به دو نوع میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ انجام می‌گیرد. تاتو لب یک آرایش دائمی است که همچون رژلب به‌راحتی پاک نمی‌شود و ماندگاری طولانی‌مدت دارد. امروزه امکانات لازم برای ریموو تاتو لب یا همان پاک ‌کردن تاتو لب به وجود آمده است؛ این‌گونه شما می‌توانید پس از انجام تاتو، هرگاه که از آن خسته و یا پشیمان شدید، به‌راحتی آن را پاک کنید.

7 روش‌ ریموو تاتو لب

باتوجه‌به پیشرفت علم و تکنولوژی، روش‌های مختلفی برای حذف تاتو لب به وجود آمده است که می‌توان از آن‌ها استفاده نمود. از متداول‌ترین روش‌های حذف تاتو لب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. استفاده از کرم‌های پاک‌کننده تاتو

یکی از روش‌های قابل ‌استفاده برای پاک ‌کردن تاتو از روی لب، استفاده از کرم‌های پاک‌کننده تاتو است. البته این روش چندان توصیه نمی‌شود و بهتر است از آن استفاده نکنید. چراکه پوست لب بسیار نازک و حساس است و از طرفی این کرم‌ها از مواد شیمیایی بسیار قوی ساخته شده‌اند. ازاین‌رو استفاده از این کرم‌ها موجب آسیب رساندن به پوست لب شما خواهد شد.

2. پلاسما جت

پلاسما جت، یکی از روش‌های تازه و جدید برای ریموو تاتو لب محسوب می‌شود که با استقبال خوبی مواجه شده است. امروزه افراد بسیاری برای حذف تاتوهای خود از این روش استفاده می‌کنند. در روش پلاسما جت از گازهایی استفاده می‌شود که در حرارت بسیار بالا قرار گرفته‌اند. این گارها از رسانایی بسیار بالایی برخوردار هستند و از آن‌ها در علوم پزشکی نیز استفاده می‌شود.

3. لیزر

یکی از بهترین اختراعات بشر، ساخت دستگاه لیزر است. از این دستگاه به دلیل قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، می‌توان برای امور مختلفی ازجمله حذف تاتو استفاده نمود. این روش بسیار مؤثر است؛ اما درد و هزینه زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. به همین دلیل برای ریموو تاتو لب پیشنهاد نمی‌شود. البته چنانچه با این موارد مشکلی ندارید می‌توانید از آن استفاده کند. برای کاهش درد لیزر می‌توان از پمادهای بی‌حس‌کننده همچون لیدوکائین استفاده نمایید.

4. روش DERMABRASION

در این روش، پوست لب خراشیده می‌شود. درواقع ابتدا لب را کاملاً بی‌حس می‌کنند و سپس با استفاده از یک برس سایشی، به‌طور لایه‌لایه، پوست لب را لایه‌برداری می‌کنند. با استفاده از این تکنیک، لایه‌های رویی و میانی پوست، از بین می‌رود و زخمی خام به وجود می‌آورد. زخم ایجادشده بر روی لب موجب می‌شود تا رنگ‌ دانه‌ها به بیرون کشیده شوند و فرایند حذف تاتو لب صورت گیرد.

5. تکنیک SALT-SALINE

یکی دیگر از روش‌های مؤثر در ریموو تاتو لب استفاده از تکنیک SALT-SALINE است. در این روش برای حذف تاتو از تکنیک پوسته ریزی کنترل‌شده استفاده می‌کنند. برای این روش در محل مورد نظر از محلول نمک استفاده می‌نمایند. درواقع این محلول همچون یک عامل پیونددهنده است که رنگدانه‌ها را به بالا و پایین می‌کشاند. این فرایند موجب می‌شود تا لایه‌های پوست، به طور پوسته‌پوسته درآیند و پس از مدتی تاتو کاملاً حذف شود.

6. استفاده از جراحی

برخی افراد برای حذف تاتو لب خود، جراحی را ترجیح می‌دهند. انجام جراحی پاک ‌کردن تاتو باید توسط پزشکی حاذق و باتجربه انجام شود. در طول انجام این روش، پوست لب را برش داده و نواحی اطراف آن را جمع کرده و در پایان می‌بندند.

7. مواد ریموور

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توان برای ریموو تاتو لب استفاده نمود، ریموو تاتو با مواد ریموور است. بهترین مواد پاک‌کننده تاتو، مواد رژوی که به آن رجوی نیز می‌گویند و مواد کالرلیفت هستند. این دو مواد از قدرت پاک‌کنندگی بالایی برخوردار هستند و اثرگذاری زیادی در حذف تاتو دارند. ازاین‌رو می‌توان از آن‌ها به‌عنوان روشی برای حذف تاتو استفاده نمود. حذف تاتو خط لب کار حساسی است زیرا پوست لب نازک و بسیار آسیب‌پذیر است. به همین دلیل در استفاده از این مواد قوی باید نهایت دقت و توجه را داشت. 

7 روش‌ ریموو تاتو لب

نکاتی برای مراقبت پس از انجام ریموو تاتو لب

پس از آنکه فرایند ریموو تاتو را انجام دادید، باید به نکاتی توجه کنید تا از محل مورد نظر مراقبت کنید؛ بدین ترتیب فرایند ترمیم و بهبود نیز به بهترین شکل ممکن انجام می‌گیرد. از مهم‌ترین مراقبت‌های پس از پاک ‌کردن تاتو لب می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • 5 ساعت اولیه بسیار مهم است؛ زیرا لب شما حساس و آزرده شده است. لب شما باید همیشه خشک و تمیز باشد. پس از پاک‌ کردن بهتر است بلافاصله لایه‌ای نازک از پماد A+D بر روی پوست لب خود استفاده نمایید. پس از آن نیز می‌تواند از پماد زینک اکساید استفاده کنید. این دو پماد ترمیم‌کننده و ضدالتهاب هستند و باید به‌طور ضربه‌ای و آرام بر روی لب خود بزنید.
  • در 3 روز اول باید از پمادهای آنتی‌ بیوتیک همچون جنتامایسین یا اریترومایسین استفاده نمایید. چنانچه نیاز بود، می‌توانید از گاز استریل نیز استفاده کنید.
  • ممکن است لب شما دچار خارش، تورم و یا سوزش شود که می‌توانید از پمادهای سرد و آرام‌بخش برای رفع آن استفاده کنید.
  • قرارگیری در معرض آب همچون حمام، سونا و استخر ممنوع بوده و نباید آب به پوست شما برخورد کند. چنانچه قصد دوش ‌گرفتن دارید، باید به‌گونه‌ای استحمام کنید که ناحیه مورد نظر با آب تماس نداشته باشد.
  • در برخی مواقع پس از ریموو تاتو لب ممکن است تاول ایجاد شود. این تاول‌ها طبیعی هستند و نیازی نیست نگران باشید. یادتان باشد که به‌هیچ‌عنوان و تحت هیچ شرایطی نباید این تاول‌ها بکنید و یا در آن‌ها خراشی ایجاد کنید؛ زیرا جای زخم آن‌ها باقی خواهد ماند.
  • تحت هیچ شرایطی از داروهای رقیق‌کننده خون و آسپرین استفاده نکنید.
  • نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرید.
  • در انجام فرآیند ریموو تاتو لب پوست لب شما پوسته‌پوسته می‌شود. ازاین‌رو شب‌ها برای ترمیم پوست به مدت 7 روز از پماد ویتامین A+D استفاده کنید.
بهترین دوره آموزشی ریموو تاتو لب

بهترین دوره آموزشی ریموو تاتو لب

پیگمنترها، تکنسین‌های سالن‌های آرایشی و علاقه‌مندان به کسب درآمد در حوزه‌های آرایشی، می‌توانند از دوره‌های آموزشی ریموو تاتو بهره ببرند. چنانچه شما نیز به دنبال دوره‌ای جامع و کامل می‌گردید که بتوانید تمام نکات را در طول آن آموزش ببینید، می‌توانید به آکادمی سعیده نیک مهر مراجعه کنید. این آکادمی بر روی ریموو تاتو تمرکز دارد و آموزش‌های کامل و کاربردی ارائه می‌دهد. ورکشاپ‌های حضوری این آکادمی بسیار مفید و کامل هستند.

در طول دوره آموزشی این آکادمی شما می‌توانید ریموو تاتو ابرو، ریموو تاتو خط چشم و ریموو تاتو لب و ریموو تاتو بدن را به‌خوبی آموزش ببینید. موارد آموزشی این دوره شامل آموزش ریموو تاتو با مواد رژوی به‌صورت تک جلسه‌ای، آموزش ریموو تاتو با مواد کالرلیفت به‌صورت چند جلسه‌ای و دوره آموزشی آنزیم تراپی می‌شود.

همچنین با حضور در ورکشاپ‌های حضوری این آکادمی می‌توانید از مزیت‌های بسیاری بهره ببرید. این مزایا شامل کار کردن بر روی مدل زنده، فرصت یک روز کارآموزی، ارائه لوگو و مدرک پایان دوره، دریافت پشتیبانی نامحدود و تجهیزات کامل آموزشی می‌شود. همچنین شما در این ورکشاپ‌ها 5 مواد کاربردی یعنی مواد ویتاهیل، فیریموال، کالرلیفت، آنزیم تراپی و مواد رژوی را به‌طور کامل آموزش می‌بینید.