ریموو تاتو خط چشم

ریموو تاتو خط چشم

روش‌های متداول ریموو تاتو خط چشم

امروزه تاتو یکی از مهمترین فرایندهای زیبایی به‌شمار می‌آید. عده‌ای گمان می‌کنند که تاتو فقط به ایجاد طرح و نقش بر روی بدن محدود می‌شود اما از تاتو برای آرایش بخش‌هایی از صورت همچون ابرو و چشم نیز استفاده می‌شود. خانم‌هایی که زمان چندانی برای آرایش ‌کردن و یا مهارتی در کشیدن خط چشم ندارند، می‌توانند از تاتو خط چشم استفاده کنند. برخی از افراد ممکن است پس از انجام این کار، پشیمان شوند و یا از تکراری بودن آن خسته شوند. ریموو تاتو خط چشم کمک می‌کند تا اثری از تاتو باقی نماند. ازاین‌رو نگرانی بابت حذف تاتو وجود ندارد و می‌توانید با خیالی آسوده برای انجام تاتو اقدام کنید.

بررسی ریموو تاتو خط چشم

چشم و پوست اطراف چشم از حساسیت بسیاری برخوردار هستند و این حساسیت موجب می‌شود تا روند پاک‌ کردن تاتو مقداری دشوار باشد. اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد پاک‌ کردن تاتو وجود دارد، این است که باید شخصی باتجربه و ماهر این کار را انجام دهد. پاک ‌کردن تاتوی چشم به‌دقت و مهارت بالایی نیاز دارد و چنانچه شخصی که این کار را انجام می‌دهد دارای تجربه، مهارت و دقت کافی نباشد، ممکن است به چشم شما آسیب‌های جدی وارد کند.

امروزه پاک ‌کردن تاتو با استقبال بسیاری از طرف خانم‌ها مواجه شده است؛ زیرا امکان ریموو آن باعث شده تا خانم‌ها بتوانند هر زمان که تمایل داشتند، با خیالی آسوده تاتو کنند و سپس نیز بنا به هر دلیلی آن را به‌آسانی پاک کنند. یادتان باشد نباید بدون در نظر گرفتن خطرات ریموو تاتو خط چشم اقدام به کاری کنید. معمولاً تاتوهایی که با رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای انجام می‌شوند، از ماندگاری و طول عمر بیشتری برخوردار هستند.

با اینکه پوست پلک، بسیار حساس و ظریف است اما در نگهداری رنگ، بسیار مقاوم می‌باشد. پاک ‌کردن تاتو خط چشم همچون پاک ‌کردن تاتو سایر بخش‌ها نیست. درواقع مواد مورد استفاده در پاک‌ کردن تاتو سایر بخش‌ها بسیار قوی هستند؛ اما به دلیل حساسیت چشم، نمی‌توان از هر موادی برای ریموو تاتو آن استفاده کرد.

روش‌های ریموو تاتو خط چشم

روش‌های ریموو تاتو خط چشم

همان‌طور که اشاره شد، برای پاک ‌کردن تاتو خط چشم نمی‌توان از مواد و روش‌های متداول ریموو تاتو در سایر بخش‌ها استفاده نمود. برای پاک ‌کردن تاتو خط چشم روش‌های دیگری وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده نمود؛ برخی از این روش‌ها به شرح زیر است:

1. روش اسکین ساز

در این روش حذف تاتو خط چشم، از دستگاهی به نام میکرو پیگمنت استفاده می‌شود. جهت انجام این فرایند، سوزن سه دهم به کار گرفته می‌شود. به‌وسیله این دستگاه، لایه‌هایی بر روی پوست پلک ایجاد می‌شود. یکی از خاصیت‌های روش اسکین ساز، خورندگی است. برای خنثی ‌کردن خاصیت خورندگی، در قسمت مورد نظر محلولی تزریق می‌شود. نقش محلول تزریق شده، جذب جوهر یا رنگ تاتو است.

با تزریق محلول، دیواره‌های محافظت‌کننده از رنگ تاتو از بین می‌روند. بدن نیز از خود واکنشی نشان می‌دهد که کاملاً طبیعی است. در طول این واکنش، رنگ تاتو، به‌عنوان یک جسم خارجی، پس‌ زده می‌شود. به‌طورمعمول این محلول حدود 3 الی 4 روز، بر روی پوست باقی می‌ماند؛ پس از آن خشک شده و می‌توان آن را از پوست جدا نمود.

پس از گذشت 1 الی 2 ماه، پلک التیام پیدا کرده و تاتو خط چشم، به‌طورکلی حذف می‌گردد. ریموو تاتو خط چشم با روش اسکین سازی موجب می‌شود تا هیچ اثری از تاتو بر روی پلک شما باقی نماند. درواقع این روش، یکی از بهترین روش‌های حذف تاتو خط چشم محسوب می‌شود.

2. روش استفاده از اسید میوه

استفاده از اسید میوه یکی از شناخته‌شده‌ترین روش‌ها برای پاک ‌کردن تاتو در قسمت خط چشم محسوب می‌شود. در حقیقت این روش، روشی قدیمی و همراه با عوارض بسیاری است که در خانه انجام می‌شود. عوارض این روش آن‌قدر زیاد است که اصلاً پیشنهاد نمی‌شود. ازجمله عوارض این روش می‌توان به ‌جای زخم، عفونت‌های پوستی، ورم و ایجاد گوشت اضافی اشاره نمود.

3. روش ارگانیک

حذف تاتو در ناحیه پلک با روش ارگانیک، یکی از بهترین روش‌ها به‌شمار می‌آید. روش ارگانیک یکی از جدیدترین روش‌ها محسوب می‌شود که مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. مواد ریموو، در این روش با ماساژ به پوست پلک وارد می‌شود. پس از 20 ثانیه از دستگاه میکروپیگمنتیشن استفاده می‌شود؛ این‌گونه تمام ‌رنگ‌های موجود در زیر پوست، بالا می‌آیند.

ریموو تاتو خط چشم در این روش به مراقبت بسیاری نیاز دارد. این مراقبت‌ها، نقش اساسی در بهبود دارند. پس از انجام این روش باید به‌طور مرتب از کرم‌های ترمیم‌کننده استفاده نمایید. حذف تاتو در این روش، در دو مرحله انجام می‌گیرد. کسانی که پوست‌های حساسی دارند، می‌توانند پس از 4 الی 7 هفته از انجام مرحله اول، برای مرحله دوم اقدام کنند.

4. لیزر

دستگاه‌های لیزر می‌توانند برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند و مشکلات گوناگون را رفع کنند. یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌ها برای حذف تاتو خط چشم استفاده از لیزر است. این دستگاه طراحی ویژه و منحصربه‌فردی دارد که آسیب‌های پوستی را به حداقل می‌رساند. در این روش، اشعه لیزر به‌طور کاملاً متمرکز به درون رنگدانه‌های تاتو نفوذ پیدا می‌کند. پیوند رنگدانه‌ها با جذب اشعه لیزر شکسته می‌شود؛ به این ترتیب رنگ ‌دانه‌ها به‌وسیله سیستم ایمنی بدن دفع می‌شوند.

باید توجه کنید که دستگاه لیزر متناسب با رنگ تاتو و رنگ پوست، انواع مختلفی دارند. به‌طورمعمول برای ریموو تاتو خط چشم در این روش به 10 تا 12 جلسه نیاز است.

5. استفاده از مواد ریموور

یکی از بهترین روش‌های ریموو تاتو خط چشم، استفاده از مواد ریموور همچون رژوی و کالرلیفت است. مواد رژوی برای پاک ‌کردن تاتوهای قدیمی بسیار مؤثر است و به‌طور شگفت‌انگیزی می‌تواند هرگونه تاتو را پاک کند. استفاده از مواد رژوی یا رجوی برای پاک‌ کردن تاتو بسیار امن‌تر و کم‌هزینه‌تر نسبت به سایر روش‌ها است. همچنین باید بیان نمود که این روش درد کمتر و عوارض کمتری به همراه دارد. پاک ‌کردن تاتو خط چشم با مواد کالرلیفت نیز بسیار امن بوده و درد کمی را به همراه دارد. فقط توجه کنید که پاک‌ کردن تاتو با این مواد برای بخش‌های حساس بدن، به تجربه و مهارت کافی نیاز دارد.

آموزش ریموو تاتو خط چشم

آموزش ریموو تاتو خط چشم

همان‌طور که تاتو کردن حرفه و شغلی پرطرفداری محسوب می‌شود که می‌توان از آن به درآمد خوبی رسید، حذف تاتو نیز حرفه‌ای مناسب است. درواقع بسیاری از افرادی که تاتو می‌کنند در برخی مواقع برای حذف آن نیز اقدام می‌کنند. ازاین‌رو شما می‌توانید با گذراندن دوره‌های آموزشی، توانایی پاک ‌کردن هر نوع تاتو را بیاموزید.

آکادمی سعیده نیک مهر به‌طور حرفه‌ای در حوزه ریموو تاتو فعالیت می‌کند. ریموو تاتو ابرو، ریموو تاتو خط چشم، ریموو تاتو بدن و ریموو تاتو خط لب ازجمله فعالیت‌های این آکادمی محسوب می‌شوند. دوره‌های آموزشی این آکادمی شامل موارد زیر می‌شود:

این مجموعه برای تمام آموزش‌های حذف تاتو، ورکشاپ‌های یک‌ روزه به‌صورت حضوری برگزار می‌کند و آموزش‌های جامعی را ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های ورکشاپ‌های حضوری این آکادمی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کارکردن بر روی مدل زنده
  • فرصت یک روز کارآموزی
  • ارائه لوگو و مدرک پایان دوره
  • برخورداری از پشتیبانی نامحدود
  • تجهیزات کامل آموزشی
  • آموزش 5 مواد کاربری (مواد ویتاهیل، فیریموال، کالرلیفت، آنزیم تراپی، رژوی)

ورکشاپ‌ها و دوره‌های این آکادمی برای پیگمنترها، تکنسین‌های سالن‌های آرایشی و علاقه‌مندان به کسب درآمد در حوزه‌های آرایشی بسیار مناسب است؛ زیرا پس از اتمام این دوره‌ها می‌توانند وارد حوزه کار شوند. چنانچه شما نیز از علاقه‌مندان به این حوزه می‌باشید و یا به دنبال روشی برای کسب درآمد هستید، می‌توانید از این دوره آموزشی و ورکشاپ‌های حضوری بهره ببرید.