ریموو تاتو بدن

ریموو تاتو بدن

ریموو تاتو بدن با چه روش‌هایی انجام می‌شود؟

ریموو تاتو بدن فرصتی است که هرگاه که از تاتو خود خسته و یا پشیمان شدید، بتوانید آن را پاک کنید. معمولاً افراد بسیاری پس از انجام تاتو، پشیمان می‌شوند و یا طرح آن برایشان تکراری شده و خسته می‌شوند. خوشبختانه امروزه روش‌های مختلفی برای حذف تاتو وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده نمود. البته توجه کنید که فرایند پاک ‌کردن تاتو، بسیار حساس است و به‌دقت فراوانی نیاز دارد. ازاین‌رو باید برای حذف تاتوهای خود به یک شخص ماهر و باتجربه مراجعه کنید.

روش‌های ریموو تاتو بدن

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، روش‌های بسیاری برای پاک ‌کردن تاتو پدید آمده است. برخی از این روش‌ها تأثیر بیشتری دارند و سریع‌تر و با درد کمتری حذف تاتو را انجام می‌دهند. از متداول‌ترین روش‌های ریموو تاتو بدن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

1. لیزر

دستگاه‌های لیزر، قابلیت‌های بسیاری دارند. یکی از بهترین روش‌ها برای حذف تاتو بدن، استفاده از دستگاه لیزر است. این دستگاه با استفاده از اشعه، به درون رنگ‌ دانه‌ها نفوذ می‌کند و پیوند آن‌ها را در هم می‌شکند. بدین ترتیب رنگدانه‌ها از بین می‌روند و پوست به حالت اولیه خود بازمی‌گردد.

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی، این دستگاه‌ها نیز پیشرفت کرده‌اند؛ به‌گونه‌ای که امروزه برای حذف تاتو با لیزر، دستگاه‌های مختلفی وجود دارد که در تعداد جلسات کمتری تاتو بدن را حذف می‌کنند. از بهترین دستگاه‌های لیزر که برای پاک ‌کردن تاتو استفاده می‌شوند، می‌توان به لیزرهای کیوسوییچ مانند ان دی یاگ کیوسوییچ، لیزر روبی و لیزر الکساندریت اشاره نمود.

استفاده از لیزر برای پاک کردن تاتو، درد و هزینه‌های زیادی را به همراه دارد. البته باید بیان نمود که برای کاهش درد لیزر، می‌توان از پمادهای لیدوکائین همچون زایلوژل و زایلاپی استفاده نمود. این پمادها می‌توانند به‌طور موقت پوست شما را بی‌حس کنند تا درد کمتری را احساس کنید.

2. استفاده از مواد رژوی

یکی از متداول‌ترین روش‌های ریموو تاتو بدن و ریموو تاتو ابرو، استفاده از مواد رژوی (رجوی) است. از این مواد می‌توان برای نقاط حساس بدن همچون ابروها که به چشم‌ها نزدیک هستند هم استفاده نمود؛ زیرا استفاده از لیزر و سایر روش‌ها می‌تواند به این بخش از بدن شما آسیب رساند. مواد رژوی به‌عنوان مواد ریموور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای این روش از پاک‌ کردن تاتو، به دستگاه میکرونیدلینگ نیاز است. در مقایسه با دیگر مواد پاک‌کننده، محلول رژوی، اسیدی نیست. ساختار مواد رژوی ساختاری مولکولی از اکسیدهای فلزی (پیگمنت‌های تاتو) است. درواقع این محلول با اکسیدهای فلز سازگاری دارد و به‌وسیله جذب پیگمنت‌های تاتو، آن‌ها از پوست خارج کرده و تاتو را حذف می‌کند. این روش امن و کم عارضه است.

چنانچه شما نیز به دنبال روشی با  درد کم و اثرپذیری بالا هستید، برای حذف تاتو بدن خود، از مواد رژوی استفاده کنید. مواد رژوی به مواد تک جلسه‌ای نیز معروف‌اند چراکه با استفاده از این مواد می‌توان تنها در یک جلسه، تاتو بدن را حذف نمود. این مواد در کشور آمریکا تولید می‌شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

روش‌های ریموو تاتو بدن

3. استفاده از مواد کالرلیفت

دیگر روش مناسب برای ریموو تاتو بدن که بسیار تأثیرگذار است، استفاده از مواد کالرلیفت که به مواد چند جلسه‌ای معروف‌اند است. حذف تاتو بدن با این مواد، در طول چند جلسه انجام می‌شود و در پایان این جلسات، تاتو شما به‌خوبی پاک می‌شود.

ازآنجاکه برای پاک ‌کردن تاتو نگرانی‌هایی همچون، ایجاد لک، گودی و جای زخم وجود دارد باید بیان بدانید که مواد کالرلیفت بسیار امن محسوب می‌شوند و درصورتی‌که به‌طور ایمن، توسط فردی ماهر انجام شود و مراقبت‌های لازم را انجام دهید هیچ‌گونه مشکلی برای پوست شما ایجاد نمی‌شود.

مواد کالرلیفت هم در کشور آمریکا تولید و به سایر  نقاط جهان ارسال می‌شوند. از این مواد در ایران نیز استفاده می‌شود و شما عزیزان می‌توانید برای حذف تاتوهای خود از این روش استفاده کنید. باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که در طول جلسات این روش، درد چندانی را متحمل نمی‌شوید و آزرده‌خاطر نخواهید شد. ازاین‌رو برای حذف تاتو بدن مخصوصاً تاتو خط چشم، این روش بهتر از لیزر و سایر روش‌ها است. کیفیت این مواد بسیار بالا بوده و هیچ‌گونه عارضه‌ای را برای پوست ایجاد نمی‌کند.

4. کرم‌های پاک‌کننده تاتو

ازجمله روش‌هایی که اغلب مردم برای ریموو تاتو بدن به آن می‌اندیشند، استفاده از کرم‌های پاک‌کننده تاتو است. خوب است بدانید که این روش به اندازه کافی مناسب و تأثیرگذار نیست و بهتر است از آن استفاده نکنید. هرچند این کرم‌ها از مواد شیمیایی بسیار قوی ساخته می‌شوند اما اثرگذاری آن‌ها بسیار پایین است. با استفاده از این کرم‌ها فقط می‌توان تاتوها را کم‌رنگ کرد و نمی‌توان به‌خوبی آن‌ها را پاک نمود.

مواد شیمیایی قوی مورد استفاده در این کرم‌ها، ممکن است به پوست شما آسیب برسانند و در صورت استفاده در کنار چشم، باعث مشکل در بینایی می‌شوند. همچنین احتمال دارد در هنگام استفاده از این کرم‌ها پوست شما دچار سوزش و قرمزی شدید شود. بنا به همین دلایل، استفاده از این کرم‌ها توصیه نمی‌شود. 

آموزش ریموو تاتو بدن در بهترین آموزشگاه

همان‌طور که انجام تاتو حرفه بسیار محبوبی است و مورد استقبال افراد زیاد قرار گرفته است، ریموو تاتو نیز با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است. درحقیقت افرادی که بنا به هر دلیلی تصمیم بر پاک ‌کردن تاتو خود می‌گیرند، به دنبال بهترین روش برای حذف آن می‌گردند. پیگمنترها، تکنسین‌های سالن‌های آرایشی و علاقه‌مندان به کسب درآمد در حوزه‌های آرایشی می‌توانند با استفاده از دوره‌ها و ورکشاپ‌های آموزشی، به مهارت ریموو تاتو بدن دست پیدا کنند.

آکادمی سعیده نیک مهر به‌طور تخصصی در حوزه پاک ‌کردن تاتو فعالیت می‌کند و به شما عزیزان خدمات بسیار ویژه‌ای را ارائه می‌دهد. ریموو تاتو شامل ریموو تاتو ابرو، خط چشم، خط لب و بدن می‌شود. این آکادمی در دوره‌های آموزشی خود به شما آموزش می‌دهد تا چگونه تاتو نواحی مختلف بدن و صورت را پاک کنید. آموزش‌های این دوره‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

استفاده از دوره‌ها و ورکشاپ‌های این آکادمی، مزیت‌های بسیاری را برای شما به همراه دارد. در این دوره‌ها و ورکشاپ‌ها، بر روی مدل زنده کار می‌شود و به شما فرصت یک ‌روزه کارآموزی داده خواهد شد. در پایان دوره به شما لوگو و مدرک پایان دوره نیز ارائه می‌گردد. همچنین از پشتیبانی نامحدود بهره خواهید برد و تجهیزات کامل آموزشی را خواهید آموخت.

در طول این دوره‌ها آموزش ریموو تاتو با 5 مواد کاربری (مواد ویتاهیل، فیریموال، کالرلیفت، آنزیم تراپی و رژوی) را می‌آموزید. خدمات ورکشاپ‌ها به‌صورت حضوری در سالن انجام می‌شود. با استفاده از این دوره و ورکشاپ‌های حضوری، می‌توانید به پاک ‌کردن تاتو تسلط پیدا کنید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید.